dinsdag, juni 20, 2006

20/06: Even mijn gewicht in de schaal leggen..

Hallo iedereen!

Amai, er is de afgelopen dagen weer veel gebeurd hoor! Zo heb ik mijn eerste uitstapjes gedaan in de kinderwagen. Zo trooooooots dat mijn ouders waren! Niet te doen! Ze hebben nogal met mij lopen pronken hoor! Nuja, er is ook heel wat te pronken; dat geef ik grif toe! Een mens moet daar eerlijk in zijn hé.

Ik ben trouwens wel een beetje geniepig, want van zodra ik buitenkom in mijn wandelwagen, lig ik de hele tijd te slapen. Iedereen vindt mij daardoor natuurlijk nòg schattiger en zegt dan tegen mijn oudjes: "Amai, die slaapt veel precies hé." Maar mama en papa weten wel beter natuurlijk; hèhè! Als ik gegeten heb, hou ik ze toch vaak nog zo'n 2 à 3 uur bezig en een uurtje later moet ik alweer eten, dus ze hebben hun bezigheid wel met mij. Maar ja, zeg, ze moeten er iets voor over hebben hé. Schattige baby's gelijk ik liggen niet dik gezaaid zulle! Maar misschien dat ik toch maar beter wat meer slaap, want ze maken er zich precies wat ongerust in en ik heb ze horen praten over eens naar de dokter gaan enzo.. Brrrr.. Maar ja, misschien kan die mevrouw mij wel afhelpen van dat ambetante gevoel in mijn buik dat ik heb na het eten, want ik heb toch wel veel krampjes en ook zo altijd het gevoel dat ik moet overgeven.

Verder zijn ze mij van Kind en Gezin komen wegen. Spannend moment vond iedereen dat blijkbaar, want van zodra ik op die weegschaal lag, waren ze allemaal gelijk zot naar die cijfertjes aan het turen. En een opgelucht "Aaaaaah" klonk door de woonkamer toen ze zagen dat ik nu 4kg320 weeg! Allemaal goed en wel, maar dat gaat niet blijven duren dat iedereen zomaar mijn gewicht mag weten hoor! Een vrouw mag ook haar geheimen hebben hé.

Allez, ik ben benieuwd wat er mij de komende dagen nog allemaal te gebeuren staat. Binnenkort komen er nog wel eens nieuwe fotootjes ook, want ik mag in steeds meer dingen zoals mijn relaxje en mijn draagzak enzo en dat is natuurlijk supercute om zien! :-)

Tot later allemaal!

E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag Elise,

Het om je vingers winder van al die grote mensen-wezens gaat je zo te lezen goed af. Een mens kan daar niet jong genoeg mee beginnen. Waarom dan niet meteen van zodra je de grote-mensen-wereld binnenstapt. Weten ze direct wat ze aan je hebben, nietwaar?

Dat van dat gewicht. Dat is maar tijdelijk. Heb je gelezen hoeveel er op het e-cafe bezig zijn met een afslank-club? Het duurt niet meer lang, en jij staat daar ook ingeschreven. Dan mag je niet meer dit, je wordt te dik van dat. Nee, geen gezelligheidsclub, hoor. Maar dat heb je niet van mij, is dat afgesproken?

Je leeftijd. Ja, dat is een ander verhaal. Soms willen mensen jonger uitzien dan ze zijn, en dan gaan ze van alles smeren, om het zo te doen lijken. En een geld dat dat kost......

Dat heb jij voorlopig niet nodig. Je bent immers zo jong als je je voelt. Hartelijk gefeiliciteerd met je tweede verweekdag.....

2:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oeps, foutje: die anonymus ben ik dus:

Jos/mailman, moest er nog onder komen te staan.

2:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home