woensdag, juli 05, 2006

05/07: Hot hot hot

Dag breedbandlezertjes!

Pfffff.. Warm warm warm! Niets voor mij hoor, al die zon! Ik ben veel meer wakker (en de Zantac zorgde er nu net voor dat ik wat minder pijn had en dus meer kon slapen) en zet zo ongeveer iedere 3 uur mijn keel open voor mijn flesje. Jamaarja, als ge niet luid roept, hebde niets in 't leven hé!

Ik heb ook wat zweetbrand op mijn gezichtje; zo van die kleine rode puistjes. Ziiiieeelig eh? Vind ik ook! Hopelijk is 't gedaan tegen mijn babyborrel, want die dag moet ik er toch schoon voorkomen hé.

Vandaag voor het eerst met mama boodschappen gaan doen in de Delhaize. Papa had gezien dat ze daar van die handige karretjes hebben met ingebouwde ligstoeltjes voor babietjes, dus mama wou dat eens proberen. Ik sliep schoon (ah ja, ik kwam uit de auto en die vind ik fantastisch!), maar toen ze mij daar in zette, vond ik dat toch maar een rare gewaarwording en dus ben ik wakker geworden. Voor een paar minuten vond ik dat fijn, maar toen kreeg ik last van mijn reflux (die stoeltjes liggen veel te plat!) en ben ik toch maar beginnen brullen. Mama heeft de kar toen heel de tjid over en weer zitten rijden (ze weet dat ik dat graag heb natuurlijk, de lepe!) maar toen we stilstonden aan de kassa, had ik er toch echt genoeg van en ben ik onophoudelijk beginnen krijsen.

Mama was precies een beetje gegeneerd, want ze zag helemaal rood; al kan dat natuurlijk ook van de warmte geweest zijn.

Ze heeft mij dan uit dat stoeltje gepakt (hèhè, eindelijk zeg!) en dat vond ik natuurlijk fijn, want dan zit ik helemaal rechtop hé! (En ook wel fijn zo dicht bij mama natuurlijk. ;-) ) Amai, ineens kwamen daar allemaal zo vertederende kreetjes van de kassiersters en een paar klanten omdat ik ineens zo stil werd bij mama. Iedereen vond dat precies ik-weet-nie-hoe-schattig. Gekke mensen! Eén kassierster kwam zelfs tegen mama zeggen dat zij de boodschappen wel voor haar zou inpakken, zodat ik in mama's armen kon blijven. Lief hé? En vooral superslim van mij natuurlijk! Ga ik nog doen. :-)

Om af te ronden nog even vertellen dat ik mijn eerste lachjes heb laten zien (ik word later een echte hartenbreekster zegt mijn papa) en dat ik al goed begin te volgen met mijn oogjes! Hopelijk slagen mama en papa er snel in mijn nu al beruchte smile vast te leggen op foto, dan kunnen jullie allemaal voor mijn charmes vallen hé. :-)

Tot volgende week!

E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

een echte hartenbreekster, zoals de mama ;-)

de papa

10:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home