woensdag, juli 12, 2006

12/07: Osteodinges

Hallo iedereen!

Hèhè, gelukkig is het wat minder heet ondertussen hé? Vind ik veeeel leuker: ik slaap nu beter en wil maar om de 4 à 5 uur eten ipv om de 3 uur.

Maar moete nu wa weten? Ik sta vol baby-acné op mijn gezichtje. :-( Naar 't schijnt zijn dat hormonen van mijn mama die mijn lichaam nog moeten verlaten. Bedankt hé mama! Moet ik mij weer een paar weken verstoppen voor de jongens!

Mijn oudjes zijn ook met mij naar een osteo.. Osteo.. Allez, nen osteodinges! Nen osteopaat geweest. Amai, dat was raar wat die allemaal met mij deed hoor! Volgens hem heb ik 3 blokkages: 1 in mijn middenrif, 1 in mijn dikke darm en 1 in mijn bekken. De dagen na al dat gemasseer daar heb ik (zoals voorspeld door mijnheer de osteopaat zelf en vrienden van mama en papa wiens babietje ook bij een meneer de osteopaat is geweest) heb ik veeeeeel last gehad. Veel onrustig liggen woelen en huilen enzo. Maar sinds maandag voel ik me al een hele eind beter: ik ben wat rustiger en slaap meer!

Winkelen blijft iets fijns: ik krijg heel veel aandacht van vreemde mensen die mijn mama en mij zomaar aanspreken. Leuk hoor! Mijn mama neemt vanaf nu wel het zekere voor het onzekere en neemt mij altijd in de draagzak, want daar huil ik nooit in. Ah ja, zo dicht bij mama is lekker warm en gezellig hé; èn ik zit rechtop dus goed voor mijn maagje. :-)

Verder is mama's beste vriendin hier zondag foto's komen trekken. Die dag had ik dus nog veel last door meneer de osteopaat en echt happy sta ik er dus niet op. Ik heb ondertussen nochtans al veel gelachen maar dat ziet ge van hier dat ik dat juist ga doen als ze een foto trekken hé! Ah ja! 8-)

Morgen komen ze mij wegen van Kind & Gezin; ik ben nekeer benieuwd hoeveel kilo's ik nu weer ben bijgekomen. :-)

Tot later allemaal!